Vanaf 18 februari is het mogelijk om digitaal vragen te stellen aan de medewerkers van Checkpoint Noord. Dit kan via de anonieme chatfunctie op... Digitaal Checkpoint Noord van start Hulp bereikbaar voor iedereen

Vanaf 18 februari is het mogelijk om digitaal vragen te stellen aan de medewerkers van Checkpoint Noord. Dit kan via de anonieme chatfunctie op de website www.solnoord.nl

“We willen iedereen helpen. Daarom starten we in februari met onze digitale hulpverlening. Op maandag en donderdag zitten onze medewerkers klaar voor vragen van bewoners. Dit maakt het voor iedereen mogelijk hulp te krijgen”, zegt Femke Hartendorp van SOL. “Ook anoniem. Niemand valt zo buiten de boot.”

Checkpoint Noord is een inlooppunt voor bewoners uit Rotterdam Noord. Twee keer per week staan deskundigen klaar in de Huizen van de Wijk Mozaïek en Propeller om vragen van bewoners te beantwoorden. Dit kunnen vragen zijn op het gebied van financiën, huisvesting, schuldhulpverlening, kwijtscheldingen, (vrijwilligers)werk of administratie. Wilt u liever naar het Huis van de Wijk, neem dan uw legitimatie en DigiD met wachtwoord mee.

Checkpoint Noord is op maandag van 12.00 tot 15.00 uur in Huis van de Wijk Mozaïek: Schommelstraat 69, 3035 CG Rotterdam.

Op donderdag vanaf 10.00 tot 12.00 uur in Huis van de Wijk Propeller: Jacob Loisstraat 18, 3033 RD Rotterdam.

En iedere 1e dinsdag van de maand in Mozaïek van 19.30 tot 21.30 uur!