Nathalie van Leeuwen is de nieuwe beheerder van Huis van de Wijk Het Klooster. Haar taak is ervoor te zorgen dat het pand goed... Nathalie van Leeuwen, een originele beheerder

Nathalie van Leeuwen is de nieuwe beheerder van Huis van de Wijk Het Klooster. Haar taak is ervoor te zorgen dat het pand goed loopt, dat hersteld wordt wat kapot gaat en het gebouw brandveilig is. Ze doet oa. de inkoop van koffie/thee en kantoorartikelen. Nathalie vindt het leuk om de vrijwilligers in Het Klooster aan te sturen en te werven. Ze draagt ook zorg voor het beheren van de Facebook pagina en later ook de website. Nathalie komt niet uit de sociale sector.

Ze werkte in de scheepvaart als manager bemanningszaken bij een rederij. Later werkte ze voor een scheepsagent. Maar daarvoor werkte ze een aantal jaren bij Ahrend (kantoormeubilair). Onlangs deed ze iets heel anders. Ze werd winkeldemonstratrice bij Young Perfect, een brand & promotion bureau uit Breda die oa. Albert Heijn als klant heeft. Ze liet de klanten de heerlijkste dingen proeven. De XL supermarkten van Albert Heijn hebben ook een keuken en heel dikwijls viel ze in voor de kok.

Hoe kwam Nathalie in het Klooster?
Ze was vrijwilligster in Huis van de Wijk de Nieuwe Nachtegaal in Charlois. Sociaal coördinator Jeanet Neijhoft wist dat Nathalie een baan zocht en tipte haar voor Het Klooster. Ze solliciteerde via een videoboodschap gemaakt in het Huis van de Wijk. Een originele manier van presenteren. Nathalie houdt van het zeer diverse werk in Het Klooster en van de vele verschillende mensen met hun diverse achtergronden.

Er valt altijd wat te beleven!